نمای وروردی در اجرای دکوراسیون داخلی ورودی اتاق مدیریت دفتر کار در تهران -الهیه

بازسازی و اجرای دکوراسیون ورودی اتاق مدیریت دفتر کار اداری در الهیه تهران

بازسازی و اجرای دکوراسیون ورودی اتاق مدیریت دفتر کار اداری در الهیه تهران، بخشی از پروژه اصلی بازسازی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دفترکار اداری در شمال تهران در منطقه الهیه میباشد.

بخشهای دیگر این پروژه اجرایی و طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری، شامل موارد زیر میباشد که می توانید در بخش “نمونه کارهای ما” در سایت آیریا آنها را مشاهده و بررسی بفرمایید:

_ طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی سالن انتظار دفتر کار اداری در الهیه تهران

_ طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی اتاق مدیریت دفتر کار اداری در الهیه تهران

_ طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی اتاق جلسات دفتر کار اداری در الهیه تهران

_ طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی اتاق حسابداری دفتر کار اداری در الهیه تهران

_ طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی سقف کناف اتاق مدیریت دفتر کار اداری در الهیه تهران

_ طراحی و اجرا دکوراسیون دیوار دکوراتیو اتاق مدیریت دفتر کار اداری در الهیه تهران

_ طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی سرویس مشترک دفتر کار اداری در الهیه تهران

_ طراحی و اجرا دکوراسیون دیوار تلویزیون (TV Room) اتاق مدیریت دفتر کار اداری در الهیه تهران

مشخصات پروژه:

طراح و سرپرست پروژه بازسازی و اجرای دکوراسیون ورودی اتاق مدیریت دفتر کار اداری در الهیه تهران: جناب مهندس گلپایگانی – شرکت دکوراسیون داخلی دارکوب

اجرا: جناب مهندس سادات – شرکت دکوراسیون داخلی آیریا

سبک طراحی: معاصر – contemporary

متراژ اتاق: ۴۲ مترمربع

کف: سرامیک ۹۰*۹۰ با اجرای لوزی

سقف: سقف کناف ساده

دیوارها: کناف، گچ

پوشش دیوارها: رنگ اکریلیک، کاغذ دیواری، تونیک

آیتمهای ویژه فضا: اجرای شیشه هوشمند مات شونده – مجهز به سیستم هوشمند خانه و کنترل آنلاین روشنایی، قفل درب ورودی و پرده ها، سیستم رایانه، تلویزیون.

نکات اجرایی براساس طرح و خواست کارفرما در بازسازی و اجرای دکوراسیون ورودی اتاق مدیریت دفتر کار اداری در الهیه تهران:

در طراحی ورودی اتاق مدیریت، در دو سمت ورودی، شیشه هوشمند مات شونده درنظر گرفته شده و ابعاد درب ورودی نیز بزرگتر از ابعاد استاندارد تعیین شده است.

از سوی دیگر تأکید کارفرما بر آکوستیک بودن درب ورودی و دیوار مابین اتاق مدیریت و سالن انتظار، مهمترین موضوع در شیوه اجرای این طرح بوده است.

آکوستیک نمودن ورودی برای جلوگیری از خروج صدای داخل اتاق مدیریت به سالن انتظار:

برای جلوگیری از عبور صدا از ورودی اتاق مدیریت، میبایست در زمان اجرای طرح دکوراسیون داخلی ورودی، تمام اجزاء وروردی بصورت آکوستیک اجرا می شدند. به این ترتیب سیستم اجرای شیشه های هوشمند مات شونده را بصورت اجرای رویه فیلم مات شونده انتخاب نمودیم. به این ترتیب می توانستیم بر روی هر سطح شیشه ای، این سیستم را اجرا نماییم.

شیشه دوجداره برای دو بخش مورد نظر اجرا شد و بر روی آن سیستم شیشه هوشمند مات شونده نصب شد.

درب ورودی نیز بصورت سفارشی در ابعاد مورد نظر و با رعایت شرایط آکوستیک بودن، ساخته شد و در محل ورودی اتاق مدیریت نصب شد.

دیوار محل ورودی اتاق مدیریت نیز، از یک سمت با مصالح بنایی و از سمت دیگر با کناف و با دیتیل آکوستیک آن اجرا شد.

به این ترتیب در بازسازی و اجرای دکوراسیون ورودی اتاق مدیریت دفتر کار اداری در الهیه تهران، عبور صدا از ورودی اتاق مدیریت به سالن انتظار بطور کامل کنترل شد.

اتصال قفل درب ورودی اتاق مدیریت به سیستم هوشمند دفتر کار:

کلیه سیستمهای الکتریکی و الکترونیکی این واحد اداری با استفاده از اجرای سیستم هوشمندسازی کامل واحد اداری، بصورت خودکار و یا بااستفاده از اپلیکیشنهای تحت وب نصب شده بر روی گوشیهای موبایل کاربران، قابل برنامه ریزی و تنظیم می باشد.

خاموش و روشن نمودن چراغها و روشناییها، سیستمهای کامپیوتری هرکدام از کارکنان یا مدیران، سیستمهای تهویه، پرده ها و همچنین کلیه دربهای واحد اداری، به این سیستم هوشمند متصل می باشد. به این ترتیب در زمان اجرای ورودی باید به این نکته که قفل درب ورودی میبایست بصورت هوشمند اجرا میشد، توجه شده و براین اساس اجرای طرح دکوراسیون ورودی انجام می شد.

به این ترتیب در بازسازی و اجرای دکوراسیون ورودی اتاق مدیریت دفتر کار اداری در الهیه تهران، در نهایت درب ورودی و شیشه های هوشمند مات شونده به سیستم هوشمند واحد اداری متصل شده و کلیه تنظیمات و اقدامات مربوط به آنها بوسیله اپلیکیشن موبایل مدیریت دفتر اداری پروژه، کنترل میشد.

درب ورودی اتاق مدیریت مجهز به قفل بهمراه سیستم شناسایی اثر انگشت مدیریت انتخاب شده بود. بوسیله این سیستم زمانی که مدیریت شرکت، با اثر انگشت خود قفل درب اتاق مدیریت را باز می کند، با توجه به تنظیمات سیستم هوشمند اتاق مدیریت، چراغها، پرده ها، تلویزیون، سیستم رایانه مدیریت و  سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش اتاق مدیریت بصورت خودکار فعال و یا غیر فعال می شود.

نمونه پروژه های مشابه این پروژه:

پیشنهاد می کنیم سایر نمونه پروژه های طراحی و اجرایی مشابه این پروژه را در بخش “نمونه کارهای ما” در سایت شرکت طراحی داخلی آیریا مشاهده فرمایید.

از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید:

اگر تصمیم به طراحی داخلی دفتر کار اداری، اجرای دکوراسیون داخلی یا بازسازی دفتر شرکت خود دارید، پیشنهاد می کنیم از بخش مشاوره رایگان، باهمکاران ما تماس گرفته و درخواست مشاوره خود را ثبت نمایید.

همکاران ما شما را برای دریافت مشاوره رایگان مورد نظرتان راهنمایی خواهند کرد.

اگر محتوای این صفحه برای شما مفید بوده است، لطفاً آنرا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.